...

...

دردسر دالتون بودن

 این اسم دالتونها هم شده واسه ما درد سر. اون از دیروز بعد از کلاس که تو بحث آزاد استاد هی از کارتون لوک خوش‌شانس مثال میزد و به من نگاه میکرد... بابا بی‌خیال. خدا بگم این سمد رو چه کارنکنه . بابا با بلاگ ما چه کار داری. اونم از اون یکی استاده که ( پسرش هم وبلاگ نویسه )داشت نطق غرایی در مورد شیمی دان بزرگی به اسم دالتون میکرد و میگفت که معلومه شما به شیمی خیلی علاقه دارین که اسمتون بلاگتون رو دالتون‌ها گذاشتین!...

ارادتمند شما: X_Dalton (روبی پیره) 

فرصت

فرصتها می گذرند مثل ابر بهار .
یکی خار پای یتیمی بکند                         به خواب اندرش دید صدر خجند
همی گفت ودر روضه هامی دوید                کز آن خاربرمن چه گلها دمید
میدونید الان چه فرصت طلایی برای کمک به هموطنامون به دست اومده؟ آیا کسی هست که از کمک لذت نبره؟ایا میشه این فرصت طلایی رو نادیده گرفت؟ حتما تا حالا لذتش رو چشیدید .... اینکه با شورو علاقه هر چی در توانته بدی به کسایی که میدونی چقدر بهش احتیاج دارن ...اینکه همش دلت پیش بچه هاییه که زیر آوار موندن و دارن با سرما و گرسنگی و تشنگی می سازن ....اینکه بچه هایی که مادر پدرشون رو از دست دادن با این  هدیه ها کمی خوشحال می کنی تا ببینن حالا که مامان بابا نیستن بقیه هستن ، کل ایران هستن  . این شورو هیجان ،این اشکها و صورتهای سرخ شده این دلهایی که تاپ تاپ میزنه برای اینکه اونهایی که زنده موندن بتونن به زندگی ادامه بدن ....این فرصت رو نباید از دست داد .اونها الان دارن با مرگ دستو پنجه نرم میکنن و ما الان باید بهشون این حس رو بدیم که باهاشونیم و غیر ممکنه بگذاریم به غم از دست دادن عزیزانشون غم دیگه ای اضافه بشه . ....همه یکی هستیم .
بنی آدم اعضای یکدیگرند                          که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار                       دگر عضوها را نماند قرار
 در مورد دلایل این حادثه بسیار تلخ مطالب زیادی هست که بعدا مینویسم .الان فقط باید به فکر کمک بود .بعدا به فکر دلیل حادثه و مقصرین و....
کمیته امداد و بهزیستی ۲ تا شماره حساب دادن :۱۱۱۱۱ و ۳۳۳۳ بانک ملی ولی شاید خیلیها نخوان پول بریزن به این حسابها و به این سازمانها اعتماد نکنن .خانم شیرین عبادی هم یک شماره حساب اعلام کرده که میتونید به اون حساب پول بریزید :شماره حساب ۸۰۸۰ بانک صادرات ایران شعبه میدان اسد آبادی ،به نام شیرین عبادی .
البته من نمی دونم این خانم این پولها رو چطور می خوان هزینه کنن و شاید ایشون هم کل پول حسابش رو بریزه به همون حسابهای بالا !ولی به هر حال راه کمک زیاده .
این سایت هم اطلاعات خوبی در مورد پایگاههای کمک رسانی میده .
به نظر من جنس خریدن و فرستادن خیلی بهتره .مخصوصا آب معدنی ، غذای کنسرو شده ، نان بسته بندی شده و لباس گرم بچه که به شدت مورد نیازه .از نظر پتو و چراغ والور و چادر و.... فکر کنم دیگه تامین شده باشه .(تا اونجا که خودشون اعلام کردن)
نتیجه این همه عشقو شورو علاقه به همنوع رو هممون میبینیم.همینکه در فضای ایران این همه عاطفه و محبت پخش شده ،همینکه همه سبز شدن و همینکه همه احساس میکنن همدیگرو بیشتر از سابق دوست دارن ....
یکی در بیابان سگی تشنه یافت                برون از رمق درحیاتش نیافت
کله دلو کردآن پسندیده کیش                    چو حبل اندرآن بست دستارخویش
به خدمت میان بست و بازو گشاد              سگ بینوا را دمی آب داد
خبر داد پیغمبر از حال مرد                         که داور گناهان ازو عفو کرد
الا گر جفا کردی اندیشه کن                      کرم پیش گیرو وفا پیشه کن
یکی نیکویی با سگی گم نکرد                  کجا گم شود خیر با نیکمرد
به قنطار زر بخش کردن ز گنج                    نباشد چو قیراطی از دسترنج
فرصت  اهدای فرصت به هموطنانمون برای ادامه  زندگی رو از دست ندیم .
قربان همتون
y-dalton

 

1- امروز بعد از عمری رفتیم کوه! عجیب هم به روزهایی که می گرفتم می خوابیدم و این کوه به این قشنگی رو با آدمهای بعضا قشنگترش از دست می دادم افسوس خوردم.... البته پنجشنبه ها تا ساعت 1 کلاس داریم ولی کلاس اول به دلیل اینکه استاده دم در حاضر نشده بود کارت نشون بده و راهش نداده بودن و اون هم قهر کرده بود تشکیل نشد .(عجب خر تو خره این مملکت...از ما که دانشجوییم کارت نخواستن از اون بنده خدا خواستن!!!) کلاس دوم رو هم خودمون 2 در کردیم:)

خلاصه هوای بسیار عالی دربند و یک حلیم فوق العاده مزخرف و گرون و کلی هم دختر خوشگل از اتفاقات جالب این بود که یک دختره که دستش رو دوست پسرش سفت چسبیده بود داشت می خورد زمین که دوست پسره نذاشت و فقط یک کم تعادلش رو از دست داد ...من به این قضیه جلوی خود دختره حسابی خندیدم ولی 2 دقیقه بعدش دقیقا جلوی خود دختره و پسره سر خوردم و 4 چرخم رفت هوا و این بار نوبت اونها بود که با قهقهه انتقام بگیرن

2- خوندن بعضی وبلگها رو حتی در سخترین شرایط و کمبود وقت از دست نمی دم و از نون شب برام واجبتره .یکیش اینه که واقعا نوشته هاش رو قورت میدم و منو یاد آن شرلی میندازه .دومیش اینه که جدا با نوشته هاش حال می کنم .سوم اینه که همیشه منو یاد جودی ابوت تو بابا لنگ دراز میندازه (از بس معصومانه و بی غل و غش می نویسه )

.این حاج خانم هم قشنگ مینویسه . ولی ای کاش زیاد می نوشت. تا شروع به خوندن می کنی تموم میشه

حالا فکر نکنید ما فقط وبلاگ زنونه می خونیم ها...این رفیق با حالم رو هم که خیلی آقاست فراموش نمی کنم .یک کافی نت هم تو اکباتان زده که دیدن داره .این روباه پیر هم که رفیقمونه .

همیشه معتقدم خدا بعضی از بنده ها رو اگر به صورت انسان نمی آفرید حتما اونها رو فرشته خلق می کرد ...کسی چه می دونه شاید واقعا فرشته باشن موقتی به شکل انسان در اومدن . شدیدا معتقدم اونهایی رو که بالا اسم بردم همه از این دستن (مخصوصا خانمهاش).

تو این دنیای مجازی شیطان هم چند تا از رفقاش رو فرستاده تا مفتی براش کار کنن .یکیش اینه که از استعداد فوق العاده اش برای مقاصد انحرافی استفاده می کنه .

3- این طفلک Z-dalton روی قالب این وبلاگ کلی زحمت کشید که یک عکس دسته جمعی دالتونها (البته کارتونیش) تو پس زمینه اش بود و یه آهنگه خیلی توپس وسترن هم باهاش پخش می شد .ولی بنده خدا نتونست upload کنه .اگر کسی راه حلی بلده بگه و خانواده ای رو از نگرانی خارج کنه!

4- وقتی توی خیابون یا سینما یا پارک یا..... پسر دختری رو میبینم که دست هم رو گرفتن و دارن با شوقو ذوق حرف می زنن و از تیپ و ظاهرشون معلومه با شخصیت و فهمیده هستن ،خیلی کیف می کنم .چون میبینم یک عشق پاک و بی آلایش داره شکل می گیره .ولی بعضی وقتها که میبینم پسره داره یک جوری دختره رو نگاه میکنه که آتیش شهوتش تن بقیه رو هم میسوزونه و کاملا معلومه فقط از روی هوس می خواد با دختره ارتباط داشته یاشه خیلی حرصم میگیره .!

دلم هم خیلی برای دختره می سوزه که چه معصومانه یه این آدم اعتماد کرده و داره روش حساب میکنه . جالبه که این جور پسرها وقتی به دوستاشون می رسن ماجرای دختره رو با آبو تاب تعریف می کنن که من مخ فلانی رو زدم و دستم رو به سرو گوشش مالیدم و.... تا بلکه بگن ما هم عرضه داریم!! ای خاک تو سرت با این عرضت.... مرده شور خودتو اون عرضت رو ببرن ....

البته عکس این حالت هم صادقه ها ...یعنی یه دختر اقدس می خواد خودش رو به یه پسر منطقی و فهمیده بندازه.

خیلی حواستون باشه ...چه دختر چه پسر....اگر می خواید با کسی رابطه بر قرار کنید اولا مطمئن بشید که هدف اون از این ارتباط همون هدف شماست .حتما هدفش از رابطه رو بفهمید .و ثانیا ( از اولا مهمتره) ببینید خانوادش کین ؟چین؟ چه جورین؟ من یک زمانی فکر می کردم که بابا خانواده کیلو چنده ؟آدم باید طرفشو ببینه و به بابا ننش چیکار داره ؟ولی الان میبینم آدم 90٪ شخصیتش تو خانواده شکل میگیره و هر جوری هم که ظاهرش نشون میده ولی آخرش باز بر میگرده به اصلش .ممکنه ظاهرش بر خلاف خانوادش مثلا روشنفکر باشه ولی مطمئن باشید افکارش اغلب همونه که از خانواده گرفته .

آقا ما زیادی حرف زدیم و بیش از کوپن .از بچه هایی که میان نظر میدن خیلی ممنونیم .

مخلص همتون

Y-Dalton