...

...

بزرگداشت نیاکان

 

اگر فکر می کنید که ما دالتونها از زیر بته عمل اومدیم و فقط کار های احمقانه ازمون سر می زنه سخت در اشتباهید .به مطلب زیر که روزنامه شرق در مورد یکی از اجداد ما نوشته یه نگاهی بندارید تا خودتون متوجه بشید که دالتونها چه قدمتی دارن و چه خدمتی به پیشرفت علم و جامعه بشری کردن و البته راه اونارو الان ما داریم ادامه می دیم:

"جان دالتون در روز 21 اکتبر سال 1803 (دویست سال قبل) در برابر انجمن ادبی و فلسفی شهر منچستر حاضر شد و انقلابی علمی را بنیان نهاد. در جریان آن جلسه او نظریه تازه اتمی خود که به مثابه صاعقه ای تلاش کیمیاگران و فرمول های جادویی آنها برای یافتن اکسیر طلا را نقش برآب می ساخت معرفی کرد. دالتون علم شناخت مواد را در مجرای تحولاتی انداخت که به تولد علم نوین شیمی منجرشد.این دالتون بود که وجود اتم ها را ثابت کرد و  باعث شد اتم ها فایده علمی پیدا کنند. "
البته  مطلب خیلی مفصلی بوئ که  من خلاصشو آوردم اگه خواستید میتونید بقیشو اینجا بخونید
.

z

 
 امروز y  پیله کرده که یا الله یه چیزی بنویس ... از صبح مقاومت کردم ولی دیگه کم آوردم .
 البته اگه کمتر اینجا مینویسم برا اینه که y و z  و m  بتونن زود به زود بنویسن. بالاخره من یه جای دیگه دارم که توش مینویسم.حالا بگذریم ...

 نمیدونم عکس دسته جمعی سران کشورهای شرکت کننده تو  مراسم  اختتامیه اجلاس دهم سازمان کنفرانس اسلامی رو دیدین یا نه؟یه عکس ۵۷ نفره ای که ۲ تا زن هم توش هستن.
حالا آقای خاتمی کجا نشسته باشن خوبه؟
کنار خانم مگاواتی سوکارنو رییس جمهور اندونزی.
 x دالتون

من یک فمینیست هستم!

در راستای  اینکه دراین کشور به زنان خیلی ظلم می شود و فرهنگ مرد سالاری به شدت به حقوق زنان آسیب می رساند ، بدینوسیله انجمن اسلامی فمینیستها! وظایف فعلی هر دو جنس را طبقه بندی و شفاف می سازد تا مشخص گردد به زنان این مملکت چقدر ظلم می شود و این مردهای نامرد! تا چه حد به زنان خود زور می گویند!
وظایف مرد :

۱- هر لحظه که خانم احساس دلتنگی کند در اسرع وقت از هر نقطه شهر به خانه برگردد و یا به مکان مورد نظر خانم (مانند خانه مادر زن)عزیمت نماید!

۲- هر زمان خانم اراده کرد باید مهریه ایشان را که معمولا کمتر از۸۰۰-۷۰۰ سکه نیست بپردازد .یدیهی است در غیر این صورت روانه محکمه و زندان خواهد شد !

۳- نفقه همسر را که اسلام بر او واجب کرده بپردازد!

۴- کلیه مخارج خانه اعم از کرایه خانه، هزینه ها، خوراک ،پوشاک، بهداشت و درمان ،حمل و نقل و...با مرد است و وی در صورت کفاف ندادن حقوقش ،باید به شغل دوم و سوم بپردازد !

۵- حقوقی که اسلام برای مرد در زندگی زناشویی در نظر گرفته از قبیل واجب بودن اجازه زن از مرد برای نذر کردن یا کار یا تحصیل ،تمکین زن در برابر مرد ، حق طلاق ،حضانت فرزندان و سایر حقوق ،کلا باید ازطرف مرد نادیده رفته شود وآنها را به دست فراموشی بسپارد!

۶- کیه حقوقی که اسلام برای زن در نظر گرفته باید مو به مو از طرف مرد رعایت شود!

۷- همیشه ملاحظه حالت زن رانموده و اگر او افسرده یا خسته یاشد از او مراقبت کرده و قربان- صدقه وی برود .در چنین حالتی مرد مکلف است برای رضایت زن هر آنچه وی می خواهد مانند طلا،لباس،کفش ، غذای بیرون و...تهیه نماید!

۸- مرد می بایست کلیه هزیته های کلاسهای  فوق برنامه زن از قبیل کلاسهای ورزشی ،کلاسهای زبان وکامپیوتر ،گلدوزی ،موسیقی و...و تفریحات دیگر را تامین نماید!

۹- سایر وظایف به تشخیص زن!

وظایف زن :

۱- اگر دوست داشت خانه را تمیز کرده وغذا تهیه نماید.این وظیفه در زمان حضور مهمان مخصوصا اگر از فامیل مرد باشد، با مرد مشترک می گردد و اگر مهمانها زیاد یاشند کلا به مرد محول می گردد!(تهیه غذا از بیرون)!

۲- برای داشتن ارتباط با جهان بیرون و افزایش روحیه اجتماعی ،در کلیه مهمانیهای دوره ای فامیل و همسایه شرکت نماید!

۳- حداقل روزی ۲ ساعت جهت تمدد اعصاب و افزایش روحیه با خواهر ،مادر،دوست و آشنا به صورت تلفنی صحبت نماید!

۴- تا بیش از ساعت ۱۱ صبح نخوابد!

۵- در صورتی که همسرش به بهانه های واهی نظیر عدم توانایی مالی یا کمبود حقوق و دستمزد ،قادر به برآورده نمودن خواسته های مشروع و قانونی وی در خرید طلا ،لباس ،کفش و کیف و اسباب راحتی منزل نظیر مایکروویو یا CD-Player نباشد،در مرحله اول تذکرشدید داده و در مرحله دوم به منزل مادری خود برای تعیین تکلیف همسر ،مراجعت کند!

۶- در صورت صلاحدید و تمایل ،خواسته همسر در رعایت حجاب جلوی  نامحرمان فامیل ،آرایش سبکتر در هنگام خروج از خانه و پوشش سنگینتر در هنگام خروج ازمنزل را رعایت کند.بدیهی است این وظیفه اختیاری است!

۷- حقوقی که اسلام برای زن در نظر گرفته کاملا از همسر خود استیفا نماید!

۸- حقوقی که قانون علاوه بر اسلام برای زن در نظر گرفته ،بطور کامل از همسر خود بستاند!

۹- زن باید در صورت مشاهده هرگونه حرکت مشکوک ،هرگونه کم کاری در زندگی مشترک ویا هر مشکل دیگری ،مراتب را فورا به پدر،مادر،خواهر و برادر خود جهت برخورد قانونی با مرد گزارش نماید!

آیا با این وضعیت ،مملکتی سراغ دارید که تا به این اندازه به زنانش ظلم شود؟

آیا جامعه ای مرد سالارتر از ایران سراغ دارید؟


Y دالتون