...

...

وبلاگ نویسی ایرانی



  عید غدیرخم مبارک
 بعضی وقتا فکر می کنم اونایی که این جوک ها رو میسازن باید آدمای باهوشی باشن چون در اغلب موارد نکات جالب توجه جامعه شناسی تو جوکا میشه پیدا کرد .مثلا من ، خیلی وقتا  وقتی به زندگی خودم نگاه می کنم ، یاد جوک جهنم ایرونیا و جهنم غیر ایرونیا میفتم ، نمونه اونم میتونید تو وبلاگ نویسیم ببینید :وقتی کامپیوتر در اختیارته نمیتونی به اینترنت وصل بشی ، وقتی کارت می خری کامپیوترت یه مرضی میگیره وقتی جفتشون جور میشه بلاگ اسکای یه مرگش میشه ووقتی هم که اون درسته دیگه خودت دل ودماغشو نداری بنویسی . حالا در نظر بگیرید با این همه تفاسیر بر این تنبلی اسطوره ای خودت غلبه کنی و پیزی رو هم بکشی و بنویسی اونوقت یه آدم یه کاره که سالی یه بارم با وبلاگ کاری نداره درست دو ساعت بعد از مطلب شما مطلب بذاره روش ، بعدشم بگه من از سالها قبل برناهه ریزی کرده بودم که در این ساعت بنویسم (اصلا نمیدونه برنامه رو با کدوم نون مینویسن) حالا اگه شما بودید قهر نمیکردید یا بقول وای دالتون یبوست قلم نمی گرفتید؟!!!! ولی با همه این احوال برای اینکه کم نیارم بازم مینویسم تا مشت محکمی باشه بر دهان اسکبار جهانی...
       با توجه به اینکه بلاگ اسکای هر چند وقت یه بار چند ماه می ره تو کما و ما بی خانمان می شیم یه وبلاگ تو پرشین بلاگ زدیم ولی مشکل اینه که چون فقط تو موارد تعطیلی اینجا ازش استفاده میشه هیچ کس نمیشناستش و خواننده ای نداره، من برای اینکه این قضیه رو  یه مقدار حل کنم مطالب رو تو هر دو تا وبلاگ پابلیش می کنم و اگه موثر باشه این کارو ادامه می دم شما هم نظرتونو در این مورد بگید .