...

...

نان یا وجدان

  اگه شما بدونید توی جایی که کار می کنید قراردادهایی بسته می شه که نه تنها به صلاح مملکت نیست بلکه ممکنه باعث بروز فاجعه در جامعه بشه وسعی و تلاشتون برای جلوگیری از امضای این قراردادها به جایی نرسه چیکار می کنید؟ استعفا می دید؟جزیی از سیستم می شید؟ یا به عنوان یک ناراضی به کار خودتون ادامه می دید؟
   راستش وقتی با عقلای قوم مشورت کردم گفتند وظیفه تو فقط تذکر دادن به رییست بوده که دادی و دیکه مسوولیتی متوجه تو نیست و اگه بخوای راههای دیگه رو امتحان کنی فقط نون خودتو آجر کردی و هیچ چیزی تغییر نمی کنه. ولی اینقدر وجدان درد دارم که دیگه دستم به کار نمی ره و همین باعث شده یه چیزی هم بدهکار بشم و با انگ تنبلی حقوقمم کسر کردن تا دیگه زبون درازی و سرکشی نکنم.
  راستی باید چیکار کنم؟؟؟

حس خوب با تو بودن


حس خوب با تو بودن دیگه با من آشنا نیست
شعر خوب از تو گفتن دیگه سوغاتی من نیست
من همونم که یه روزی واسه چشمات خونه ساختم
واسه بوسیدن دستات همه زندگیمو باختم
توی رودخونه قلبت قایق من رفتنی بود
من از اول می دونستم قایقم شکستنی بود